Wtyczka do porządko...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Wtyczka do porządkowania Klientów w grupach mailingowych - WooCommerce + GetResponse

7 Posty
2 Ludzie
1 Reactions
978 Czytano
Monika
Posty: 8
Twórca tematu
(@monika_tokarek)
Aktywny Członek Forum
Dołączył: 2 lata temu

Cześć 🙂 

 

Jak w temacie - potrzebna wtyczka, która będzie dodawać Klientów w sklepie, zbudowanym na WooCommerce, do odpowiednich grup - w zależności od tego, jaki produkt kupili. Istnieje coś takiego? Możecie coś polecić?

Do WordPressa jest podpięty GetResponse, jednak nie daje tej opcji, o którą chodzi Klientce.

Odpowiedzi 6
Monika
Posty: 8
Twórca tematu
(@monika_tokarek)
Aktywny Członek Forum
Dołączył: 2 lata temu

PS Wygląda na to, że wtyczka ShopMagic PRO, ponoć nawet w wersji darmowej segreguje klientów, ktoś używał może i ma dobre doświadczenia? :)

Odp...
Odpowiedzi 2
(@krzysiek)
Dołączył: 2 lata temu

Użytkownik
Posty: 116

@monika_tokarek Ale ta wtyczka zdaje się nie ma wiele wspólnego z GetResponse. Czy pytałaś w takim razie jakiej wtyczki użyć żeby w GetResponse ogarnąć grupowanie Klientów czy w grę wchodzi rezygnacja z GetResponse?

Odp...
Monika
(@monika_tokarek)
Dołączył: 2 lata temu

Aktywny Członek Forum
Posty: 8

@krzysiek W sumie Klientka sama chciała tę wtyczkę ShopMagic PRO i ją kupiła... Faktycznie nie ma wiele wspólnego, ale z poziomu kokpitu może zrobić to, czego potrzebuje a GetResponse bardzo lubi i będzie używać niezależnie do swoich celów :) te wydarzenia, na które chce sprzedawać bilety i do których potrzebuje segmentacji klientów, nie będą miały wiele uczestników, zatem chyba jej to wystarczy... Zobaczymy ;)

Odp...
Posty: 116
(@krzysiek)
Użytkownik
Dołączył: 2 lata temu

Cześć Monika :)

Do tego może służyć np. segmentacja kontaktów lub ich tagowanie. GetResponse daje możliwość tagowania i segmentacji: https://www.getresponse.pl/pomoc/w-jaki-sposob-korzystac-z-tagowania.html

Jeśli nie ma głębszej integracji z WooCommerce to w takiej sytuacji możesz wykorzystać integratory takie jak Zapier https://zapier.com/ lub jemu podobne. Wtedy możesz po złożeniu zamówienia w sklepie wysyłać do takiego narzędzia dane o zamówieniu, a ono w GetResponse np. doda do użytkownika tag, po którym możesz potem segmentować kontakty. W przypadku Zapier i informacji na temat tej integracji zerknij tutaj:

https://zapier.com/apps/woocommerce/integrations/getresponse

Przyjrzyj się jeszcze możliwościom integracji Woo z GetResponse u źródła:

https://www.getresponse.pl/pomoc/jak-zintegrowac-woocommerce-z-getresponse.html

Może ta integracja pozwala na więcej niż tylko dodanie subskrybenta z bazy Klientów sklepu. Zawsze możesz podpytać w GetResponse co oni polecają do takiej integracji. Być może mają jakieś rozwiązanie? :)

Pozdrowienia!

Odp...
Monika
Posty: 8
Twórca tematu
(@monika_tokarek)
Aktywny Członek Forum
Dołączył: 2 lata temu

No właśnie ich odpowiedź była lakoniczna, że umożliwiają stworzenie tylko jednej listy subskrybentów w ramach integracji z WooCommerce i nie ma opcji, że jeden produkt to jedna grupa, a inny produkt - druga grupa subskrybentów...

 

Sprawdzę Twoje podpowiedzi, dzięki serdeczne <3

Odp...
Posty: 116
(@krzysiek)
Użytkownik
Dołączył: 2 lata temu

No tak, ale lista może być jedna, ale jak podziałasz z segmentami i/lub tagami to spokojnie możesz tworzyć grupy odbiorców.

Jeśli miałabyś rezygnować z GetResponse świetnie sprawdza się FluentCRM (bardzo dojrzałe rozwiązanie z większymi możliwościami niż obecnie Shop Magic) gdzie masz bazę Klientów otagowaną i posegmentowaną (są także inteligentne segmentacje) tak jak chcesz, czy to wg produktów czy wg dowolnych innych kryteriów. Oczywiście jest automatyzacja email marketingu w tym także możliwość prowadzenia regularnych kampanii mailingowych.

Pamiętaj jednak, że do takich narzędzi jak to i zapewne Shop Magic Pro również, bo zdaje się mają podobne założenia warto dodatkowo wykupić gdzieś usługę wysyłki hurtowych maili jeśli chcesz żeby dostarczalność była w miarę przyzwoita. Ostatnio przy jednej z odpowiedzi pisałem o tym:
https://poznajwp.pl/forum/rekomendacje/email-marketing/#post-156

Odp...