Cześć 🙂
Jak w temacie - potrzebna wtyczka, która będzie dodawać Klientów w sklepie, zbudowanym na WooCommerce, do odpowiednich grup - w zależności od tego, jaki produkt kupili. Istnieje coś takiego? Możecie coś polecić?
Do WordPressa jest podpięty GetResponse, jednak nie daje tej opcji, o którą chodzi Klientce.
PS Wygląda na to, że wtyczka ShopMagic PRO, ponoć nawet w wersji darmowej segreguje klientów, ktoś używał może i ma dobre doświadczenia? :)
Cześć Monika :)
Do tego może służyć np. segmentacja kontaktów lub ich tagowanie. GetResponse daje możliwość tagowania i segmentacji: https://www.getresponse.pl/pomoc/w-jaki-sposob-korzystac-z-tagowania.html
Jeśli nie ma głębszej integracji z WooCommerce to w takiej sytuacji możesz wykorzystać integratory takie jak Zapier https://zapier.com/ lub jemu podobne. Wtedy możesz po złożeniu zamówienia w sklepie wysyłać do takiego narzędzia dane o zamówieniu, a ono w GetResponse np. doda do użytkownika tag, po którym możesz potem segmentować kontakty. W przypadku Zapier i informacji na temat tej integracji zerknij tutaj:
https://zapier.com/apps/woocommerce/integrations/getresponse
Przyjrzyj się jeszcze możliwościom integracji Woo z GetResponse u źródła:
https://www.getresponse.pl/pomoc/jak-zintegrowac-woocommerce-z-getresponse.html
Może ta integracja pozwala na więcej niż tylko dodanie subskrybenta z bazy Klientów sklepu. Zawsze możesz podpytać w GetResponse co oni polecają do takiej integracji. Być może mają jakieś rozwiązanie? :)
Pozdrowienia!
No właśnie ich odpowiedź była lakoniczna, że umożliwiają stworzenie tylko jednej listy subskrybentów w ramach integracji z WooCommerce i nie ma opcji, że jeden produkt to jedna grupa, a inny produkt - druga grupa subskrybentów...
Sprawdzę Twoje podpowiedzi, dzięki serdeczne <3
No tak, ale lista może być jedna, ale jak podziałasz z segmentami i/lub tagami to spokojnie możesz tworzyć grupy odbiorców.
Jeśli miałabyś rezygnować z GetResponse świetnie sprawdza się FluentCRM (bardzo dojrzałe rozwiązanie z większymi możliwościami niż obecnie Shop Magic) gdzie masz bazę Klientów otagowaną i posegmentowaną (są także inteligentne segmentacje) tak jak chcesz, czy to wg produktów czy wg dowolnych innych kryteriów. Oczywiście jest automatyzacja email marketingu w tym także możliwość prowadzenia regularnych kampanii mailingowych.
Pamiętaj jednak, że do takich narzędzi jak to i zapewne Shop Magic Pro również, bo zdaje się mają podobne założenia warto dodatkowo wykupić gdzieś usługę wysyłki hurtowych maili jeśli chcesz żeby dostarczalność była w miarę przyzwoita. Ostatnio przy jednej z odpowiedzi pisałem o tym:
https://poznajwp.pl/forum/rekomendacje/email-marketing/#post-156